CRM Consultants CRM Consultants CRM Consultants CRM Consultants CRM Consultants
mensen met vraagtekens

Weten is sturen

Klant gerichtheid = resultaat. Maar hoe?

Maak informatie relationeel! Hierdoor ontstaat een meetbaar resultaat in relatie tot klantgericht zaken doen en verbetering van medewerker inzet.

Voorkom aannames, 'Gissen = Missen’, werk aan 'Meten = Weten' en kennis delen. Weten = (aan) Sturen, met de focus op doen! Sturen = Resultaat!

Met het alleen formuleren van een klantgerichte visie tot de keuze en implementatie van CRM software, ben je er nog niet. Vereenvoudig je marktbenaderingsprocessen met de inzet van het juiste software hulpmiddel.

  • Wat is je markt (kwaliteit data)
  • Hoe zet je Marketing en Sales meetbaar in
  • Wie zijn je renderende klanten
  • Hoe hou je CRM levendig onder je TEAM
  • Welk potentieel heeft mijn bedrijfsdatabase en is deze GDPR / AVG ready